poniedziałek, 1 września 2014

Uzdrawianie umysłowe


Technika przebaczania

To co napiszę ponizej jest według mnie najistotniejsze z wszystkiego co można nazwać uzdrawianiem umysłowym i ma ścisły związek z naszą podświadomością. Przebaczyć to jakby wyczyścić pamięc podręczną w komputerze. Automatycznie podswiadomośc zaczyna nas słuchać i tworzyć dla nas wszystko czego pragniemy, a my zaczynamy naszym świadomym umysłem wierzyć.
Ktoś, kto zastosuje poniższy prosty sposób, przeżyje wkrótce cud.
Uspokój myśli, odpręż ciało i umysł. Pomyśl o Bogu i Jego miłości do wszystkich ludzi.
Następnie z całą szczerością powiedz:
„Całkowicie przebaczam... (tu wypowiedz nazwisko danej osoby).
Wyzbyłem się wszelkiej zawziętości. Bez żadnych warunków przebaczam wszystko, co mnie
wtedy spotkało. Wyzwoliłem się i on (oni) też. To wspaniałe uczucie! Dzisiaj jest dzień
«amnestii powszechnej». Życzę im oraz wszystkim ludziom zdrowia, pomyślności, spokoju i
wszystkich dobrodziejstw życia. Robię tak z własnej i nieprzymuszonej woli, z radością i
miłością, i kiedy tylko przyjdzie mi na myśl ktoś, kto mnie skrzywdził, powiem: uwalniam
cię od wszelkiej winy, wszystkie dobrodziejstwa życia niech będą z tobą! Ja i ty jesteśmy
wolni. Obyśmy wszyscy żyli w szczęściu i radości!”
Tajemnica prawdziwego przebaczenia polega na tym, że wystarczy jeden akt
odpuszczenia. Ilekroć komuś przypomni się znowu niegdysiejszy winowajca albo krzywda,
jakiej się dopuścił, wystarczy powiedzieć: „Pokój tobie!” Rób tak zawsze, kiedy znowu
zbierze ci się na wspomnienia. Po paru dniach stwierdzisz, że twoje myśli coraz rzadziej
krążą wokół tamtej osoby albo wydarzenia - aż wreszcie całkiem pójdą w niepamięć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz