sobota, 27 września 2014

Uzdrawianie umysłowe


Podświadomość a lęk

Pozbądź się wszelkiego strachu

Chcąc pozbyć się wszelkiego strachu, stosuj poniższą niezawodną formułę:
„Szukałem Pana, a on mnie wysłuchał i uwolnił od wszelkiej trwogi”.
Słowo „Pan” należy tu tłumaczyć jako wszechwładzę, czyli siłę twojej podświadomości. 
Spróbuj wniknąć w jej tajemnice, prace i działanie.
Naucz się technik opisanych w tym rozdziale.
Zastosuj je już dziś.

Nie obawiaj się o swoje bezpieczeństwo, jest w żaden sposób niezagrożone. Strzeże was "Życie" a "ONO" nigdy nie zawodzi. Jego cząstką jest wasza podświadomość i ona może wszystko.
Zaufaj swojej podświadomości. Uwierz w jej moc, zaufaj jej raz na zawsze ona czeka na to żeby spełnić twoje potrzeby.

Twoja podświadomość zareaguje i uwolni cię od wszelkiego lęku.
„Szukałem Pana, a on mnie wysłuchał i uwolnił od wszelkiej trwogi”.
Twój strach nie jest ci do niczego potrzebny.
Strach, który panuje nad tobą to twój najgorszy wróg, którego sam zaprosiłeś do swojego życia.
Najwyższa pora by z nim zerwać raz na zawsze.
Nie czekaj ani chwili wypróbuj formułę, którą powyżej ci podałem.

„Szukałem Pana, a on mnie wysłuchał i uwolnił od wszelkiej trwogi”.

Spróbuj a nie  pożałujesz!
Życzę ci powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz