niedziela, 9 sierpnia 2015

Intuicja


Koncentracja uwagi tylko w dwóch krokach.


Pierwszy krok

 -  Odejdź od traktowania „grzechu" jako grzech.

-  Uświadom sobie: Kim jestem rzeczywiście?

-  Jestem idealną nieśmiertelną świadomością. Zawsze byłem i zawsze będę, ponieważ jestem. Ja jestem sobą, autentycznie, szcze­rze, uczciwie, prawdziwie. Jestem tym, kim naprawdę jestem!


Drugi krok

   Myślę, czuję, działam, mówię jako ja sam.

   Ja podejmuję teraz decyzję. Wiem, co należy zrobić.

   Dostrzegam rozwiązanie zadania, problemu.

   Ponoszę konsekwencję tego zrozumienia.

   Odbieram teraz świadomie misję życia dla siebie, dla innych, dla wszystkich,

   dla sytuacji - dla życia.

   W pełni świadomie robię to, co robię. Dzięki tej świadomości, każdą myśl, każde słowo, każde działanie przenoszę na wyższy poziom.

   Rozpoznaję, czy coś rzeczywiście należy do mnie samego, czy ja tym rzeczywiście (jeszcze) jestem. Może przy tym chodzić o pra­gnienie, ideał, cel, wyobrażenie, zawód, sposób zachowania, part­nera lub po prostu o znajomych. Pozbywam się tego, o ile to faktycznie do mnie już nie należy.

   Świadomie postrzegam, czego ja sam chcę w tej chwili. Roz­poznaję „Wewnętrzną Rzeczywistość”. Mówię świadomie „Tak” sobie samemu, takim jakim jestem. Pozwalam sobie na to, by być sobą.

   Myślę, czuję, działam i mówię w każdym momencie tak, że mogę mieć szacunek do siebie samego i czuję się dobrze w sobie samym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz