niedziela, 20 lipca 2014

Uzdrawianie umysłowe

W jaki sposób kierować się podświadomością


Kiedy stajesz przed tak zwana „trudną decyzją” albo problemem pozornie nie do rozwiązania, spróbuj najpierw uporać się z tym przez konstruktywne i świadome myślenie.

Pozbądź się lęku, bo tylko w ten sposób można myśleć owocnie.
Radę i pomoc podświadomości we wszystkich sprawach zapewni ci ten oto prosty
sposób:
zadbaj o całkowity spokój ciała i umysłu.
Każ swojemu ciału rozluźnić się, a ono cię usłucha.
Organizm ludzki nie ma przecież wolnej woli ani rozeznania. Można porównać go z płytą gramofonową, będącą zapisem twoich myśli, poglądów i wrażeń.
Skup się na swoim problemie i spróbuj go rozwiązać.
Pomyśl, jak bardzo by cię uszczęśliwiło pomyślne rozwiązanie.
Wczuj się w stan, jakiego byś wtedy doznał, trwaj w nim przez jakiś czas, po czym z ulgą zaśnij.
Jeśli po przebudzeniu nadal nie wpadnie ci do głowy wyjście z sytuacji, zajmij się czym innym. Najprawdopodobniej nagle olśni cię wtedy rozwiązanie.
By kierować się własna podświadomością, dobrze jest i tutaj wybrać najprostszą drogę. Pozwolę sobie dla ilustracji opisać własne przeżycie:
Pewnego dnia spostrzegłem, że zgubiłem cenny pierścionek, który w dodatku był pamiątką rodzinną. Bezskutecznie przetrząsnąłem każdy kąt. Wieczorem przed zaśnięciem przemówiłem do podświadomości - jakby była rzeczywistym rozmówcą - następującymi słowami: „Przed tobą nic się nie ukryje, więc wiesz, gdzie jest pierścionek. Pokaż mi to miejsce.”
Nazajutrz rano miałem wrażenie; jakby zbudziło mnie ze snu wołanie: „Zapytaj Julii!”
Trochę zdziwiła mnie ta rada, Julia miała bowiem pięć lat. Ale usłuchałem wewnętrznego głosu.
Na moje pytanie Julia odpowiedziała: „Pierścionek? Ach tak, znalazłam go, kiedy się bawiłam. Leży u mnie na stoliczku. Myślałam, że jest dla mnie ale był trochę za duży i mi spadał, wiec położyłam go na stoliczku bo jutro jak mi urosną palce to będzie prawie na mnie.”
Podświadomość zawsze znajdzie odpowiedź - bylebyś jej tylko zaufał.

Masz kilka wolnych minut?
Kliknij któryś z poniższych linków - jestem pewien, że znajdziesz tam coś dla siebie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz