środa, 2 lipca 2014

Uzdrawianie umysłowe

Za wszystko trzeba zapłacić

Detektywi zatrudniani w dużych sklepach i domach towarowych łapią codziennie
wielu złodziei. Próbują oni dostać coś za darmo, ich myśleniem rządzi bowiem strach przed niedostatkiem i chęć oszczędzenia pieniędzy. Okradają jednak nie tylko innych, ale i siebie - z wiary, uczciwości, dobrej woli i zaufania bliźnich. 

Tracą wiele - szacunek dla siebie, pozycjspołeczna i wewnętrzny spokój. Ludziom tym brak wiary w to, że mogą dostać wszystko, i brak im zrozumienia dla pracy własnego umysłu. Gdyby zechcieli wykorzystać siłę podświadomości i powtarzać z przekonaniem, że wskaże im ona drogę do prawdziwej samorealizacji, znaleźliby pracę i stały dochód.

Niewyczerpane źródło twoich pieniędzy

Poznać siłę podświadomości, myśli i wyobrażeń to najpewniejszy i najszybszy sposób, by położyć kres wewnętrznym i zewnętrznym niedostatkom i osiągnąć trwały dobrobyt.
Przyjmij zatem bogactwo, jakie daje ci w prezencie podświadomość
Właściwa postawa wobec dobrobytu i pewność, że wkrótce go osiągniesz, wywołają proces rządzący się własnymi prawami. Posiądziesz wszystko, czego trzeba, by czuć się człowiekiem bogatym, jeśli tylko zdołasz się nim poczuć.

Wypisz sobie w sercu i codziennie powtarzaj następujące stwierdzenie:
„Zjednoczyłem się z nieskończonym bogactwem mojej podświadomości. Mam prawo do sukcesu i do zamożności. Spływają do mnie pieniądze z niewyczerpanych źródeł.  Znam swoja prawdziwa wartość. Wszystkim, co mam i co potrafię, chętnie służę bliźnim; doznaję

wszelkich dobrodziejstw materialnych. Życie jest wspaniałe!”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz