poniedziałek, 20 maja 2013

Modlitwa o uwolnienie


Modlitwa o uwolnienie I

Boże, powierzam Ci uwolnienie mnie od wszystkich wzorców walki i konkurencji, między mną a moją partnerką (partnerem) w związku. Dziękuje ci za to, że uwalniasz mnie od związków walki, i konkurencji między mną a moją partnerką (partnerem) dajesz mi poczucie Twojego wsparcia i miłości. Dziękuję, ci Boże , za to, że uwalniasz mnie, pokazujesz mi i pozwalasz doświadczać, co masz dla mnie lepszego od walki i konkurencji między mną a mają partnerką (partnerem).

Modlitwa o uwolnienie II
Niech dokona się moje uwolnienie od wszelkich intencji i mechanizmów podtrzymywania rozpaczy i nienawiści (do...). Boże, powierzam Ci uwolnienie mnie od wszystkich intencji mechanizmów podtrzymywania rozpaczy i nienawiści (do...). Dziękuję ci za to, że uwalniasz mnie od rozpaczy i nienawiści, dajesz mi poczucie twego wsparcia, przebaczenia, życzliwości i miłości. Dziękuję Ci, Boże za to, że uwalniasz mnie od rozpaczy i nienawiści, dajesz mi świadomość niewinności i Boskości mojej i innych. Dziękuję Ci, Boże, za to, że uwalniasz mnie, od razu pokazujesz mi i natychmiast pozwalasz doświadczyć, co masz dla mnie lepszego od rozpaczy i nienawiści. Pozwalam Ci, Boże, byś mnie uwolnił całkowicie od rozpaczy i nienawiści. Pozwalam Ci, Boże, byś mnie uwolnił całkowicie i do końca od intencji i mechanizmów podtrzymywania rozpaczy i nienawiści (do...). Dziękuję za uwolnienie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz