poniedziałek, 14 września 2015

Intuicja

„Wejść” w innego człowieka

Chcesz komuś pomóc i wiedzieć, co ją gnębi? Wykonaj wspólnie z nią następujące ćwi­czenie. Na początku należy wykonywać to ćwiczenie zawsze wspól­nie z osobą, w którą chcesz „wejść". Ćwicząc, będziesz mógł po jakimś czasie czytać w myślach osób nieobecnych.
Wyobraź sobie plastycznie, że to ty jesteś tą osobą, w którą masz wejść. Przyjmij tożsamość tej osoby i powiedz głośno: „Jestem Jan Kowalski, jestem maklerem, jestem żonaty, mam dwoje dzieci.
Mieszkam w „ ...” Potem mów wszystko, co dla Jana Kowalskiego jest ważne, np.: „Wolałbym pracować jako sprzedawca samochodów... Mam problemy ze zdrowiem. Przyczyną tego jest..."
Twój partner - właściwy Jan Kowalski - może ci zadawać odpo­wiednie pytania: „Dlaczego wolałbyś wykonywać ten zawód? Co muszę zrobić, aby odzyskać zdrowie?"
Potem wymieńcie się rolami i zobaczcie, czego Jan Kowalski do­wiedział się o tobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz