czwartek, 14 maja 2015

Intuicja

Pobudzanie Świadomości
Wielowymiarowej
Odprężenie
W życiu codziennym tak bardzo przyzwyczailiśmy się do tego, że jesteśmy w ciągłym stanie napięcia, że często nawet nie dostrzegamy żadnej różnicy między napięciem a odprężeniem.  
Poniższe ćwiczenie wskaże ci dro­gę do większego odprężenia.
Zadbaj o to, by ci nie przeszkadzano. Znajdź wygodną pozycję, niech ciał pozostanie w bezruchu, oddychaj spokojnie i równomier­nie.
Otwarcie Czakry Korony
    Skoncentruj swoje postrzeganie ponad swoją głową, na zewnątrz ciała.
    Pozwól rozszerzać się swojemu polu energii tak, aby wypełni­ło cały wszechświat.
    Jesteś we wszystkim, a wszystko jest w tobie!
Osiąganie Świadomości
     Teraz skieruj swoją świadomość na określone pytanie, na zada­nie, sytuację, dla których szukasz rozwiązania.
     Niech twoje pytanie żegluje przez wszechświat, ty zaś czekaj, aż w twojej świadomości pojawi się odpowiedź.
     Najczęściej następuje to w tej samej chwili, ale może również trwać długo i wymagać większej liczby prób.
     Uświadamiaj sobie przy tym każdą zmianę.
     Czekaj, aż będziesz jeszcze wiedział, na jakiej częstotliwości rozpoznajesz odpowiedź.  
     Przyjmuj to, co przychodzi, nie interpretując odpowiedzi.
     Odpo­wiedzią może być również zrozumienie, że właściwa odpowiedź do­trze do twojej świadomości w późniejszym czasie, albo że jeszcze jest za wcześnie na podjęcie decyzji.
Pozostań otwarty dla przekazów, jakie niesie życie.
Będziesz co­raz bardziej świadomy, żywotny i opanowany.


7 zasad drogi do spełnienia
Zasada 1:  Ja Jestem Ja
Dowiaduję się, kim jestem.
Wiem, kim rzeczywiście jestem.
Zasada 2:  Związek mentalny ze swoim Ja
Wchodzę w styczność ze swoją Jaźnią na drodze medytacji lub treningu świadomości.
Dzięki temu moje „ciało mentalne" będzie „harmonijne".
Oddziałuje to na moje ciało fizyczne.
Zasada 3:  Ja jestem samym  sobą
„Ja" wchodzę całkowicie do swojej Jaźni, jestem samym sobą, w całości jako „ja". Działa to na mnie dopóty, dopóki jestem „w Jaźni".

Zasada 4: Transformacja następuje dzięki „Przypomnieniu sobie”
                 swojej prawdziwej tożsamości.
Utożsamiam się z samym sobą, jestem w jedności z sobą i ze światem.
Jeśli wejdę w ten stan głębiej lub pozostanę w nim dłużej, doznam oświecenia, które pozostawi wspomnienie mojego dotknię­cia wieczności.
Z czasem nauczę się w dowolnej chwili powracać do tego stanu świadomości, w którym działa intuicja.
Zasada 5: Mogę wejść w stan oświecenia.
Dzięki temu, że mogę „przypomnieć" sobie wszelką wiedzę, zdro­wieje moje ciało i potrafię uleczyć innych ludzi tą jedną mocą.
 Je­stem już oświecony, jednak jeszcze nie w całości i nie do końca, ponieważ wciąż niezauważalnie gubię jedność.

Zasada 6: Pozbyć się „Ja” – być całkowicie „samym
                 sobą”
    Doświadczam oświecenia, żyję jako oświecony, a moja samo identyfikacja „leczy" mnie na wszystkich płaszczyznach.
W każdej chwili żyję „zgodnie" z samym sobą, spełniłem swoje zadanie.

Zasada 7: Życie jako osoby spełnionej
    Ponownie jestem w swoim naturalnym bycie.
    Żyję jako osoba spełniona i jestem gotów -jako mistrz - przejąć zadanie tworzenia.

         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz