poniedziałek, 3 marca 2014

Sen


Sen

Tłumaczenie snów - najprostszy sposób


Sny są nieodzowną częścią naszego życia. Odzwierciedleniem naszych doświadczeń, myśli i marzeń. Są językiem podświadomości, która rzadko przekazuje nam coś dosłownie. Ten artykuł pomoże Ci, poznać ten język.

Nabierając praktyki w świadomym śnie, nie będziesz miał problemu z ich tłumaczeniem, ponieważ możesz zapytać się postaci ze snów co one w nim oznaczają. Później już intuicyjnie będziesz wiedział co znaczą Twoje sny, ale także i innych ludzi.

Zanim nabierzesz takiej wprawy, przedstawię Ci, niezwykle prosty schemat tłumaczenia snów. Jest nie tylko prosty, ale też bardzo skuteczny.


Sen - Dziennik snów


Teraz przyda Ci się dziennik snów. Już dziś możesz powiększyć jego zakres o punkt: tłumaczenie snu.

No to zaczynamy:

Kiedy masz zapisany sen możesz przyjść do punktu następnego.

Podziel sen na 4 części, oto przykład:

1. Wprowadzenie, sytuacja - "Jestem w swoim mieście, ale wygląda ono inaczej. Stoję między marketem, a sklepem malarskim."

2. Wyzwanie, zmiana sytuacji - "Ktoś pyta mnie, czy nie dam mu pięciu złotych. Niestety nie mam, ale widzę, że On je potrzebuje, więc postanawiam pomóc mu je zdobyć."

3. Reakcja - "Pytam się o pomoc kilku znajomych, lecz oni też nie mają takiej możliwości. Postanawiam wejść do sklepu malarskiego. Okazuje się, że są tam sprzedawane obrazy. Pytam o pożyczkę."

4. Rozwiązanie - Malarz zgodził się na moją propozycję, ale mam coś namalować i sprzedać. On da mi płótno i farby."

Sen - Dzielenie snów

Teraz podziel ten sen na proste elementy i dodaj do nich znaczenie. Niech to będą Twoje skojarzenia:

1
Miasto, równocześnie Ci znane i nie - wykorzystanie wiedzy i potencjału na innej płaszczyźnie;
Market - kreatywność, różnorodność, intuicja;
Sklep malarski - kreatywność, sztuka, coś nowego.

2
Prośba o pieniądze - zależność;
Brak pieniędzy - ograniczenia.

3
Znajomi nie mogą Ci pomóc - niewystarczające działania.

4
Malarz - intuicja, pasja, sztuka;
Płótno - pole do tworzenia;
Farby - wiedza, doświadczenie.

Teraz masz już wystarczający materiał. Wykorzystaj ten wariat, aby przetłumaczyć sen.

W tym przypadku moje tłumaczenie tego snu wygląda tak:

"Miałem różne zamiary, co do mojej działalności i przyszłych kierunków mojego rozwoju. Trzeba zmienić punkt widzenia, by zobaczyć coś innego niż zawsze. Muszę podjąć nowe decyzje i rozwiązania. Będzie to miało związek ze współpracą z ludźmi. Może nie są to jeszcze konkrety, ale wiem, że to pomoże rozwiązać ograniczenia, które mnie blokują. Podejmowane przeze mnie działania były niewystarczające i mało skuteczne. Dlatego trzeba znaleźć rozwiązanie, które będzie jak miasto, równocześnie czymś starym i nowym. Trzeba pobudzić kreatywność. Swoją pasję przenieść na płótno, znaleźć pole do tworzenia tak, by efekty były widoczne na wystawie. Muszę użyć do tego wiedzy i doświadczenia, ale potrzebuje ludzi, z którymi coś osiągnę, a wtedy wszyscy będziemy zadowoleni."

Prosty sen i proste tłumaczenie. Pisz tak, byś sam to dobrze rozumiał. Nie musisz używać trudnych słów, piszesz to dla siebie.

Życzę miłej zabawy i powodzenia w tłumaczeniu Swoich własnych snów

Masz kilka wolnych minut?
Kliknij któryś z poniższych linków - jestem pewien, że znajdziesz tam coś dla siebie:
Miłego Dnia!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz